Мистецтво-проектування по-фізматівськи

 Новий 2018 рік розпочався творчо та активно. 12 січня 2018 року на фізико-математичному факультеті відбувся семінар-тренінг «Мистецтво проектування». Метою заходу було ознайомлення учасників із виграшними технологіями участі у різноманітних проектах, конкурсах та грантах, а також заохочення на основі конкретних історій успіху до проектної діяльності викладачів, студентів, учителів, учнів та усіх, хто цікавиться інноваційною творчістю, винахідництвом, мейкерством тощо.

Ректор університету, професор Б.Б. Буяк поділився ідеями і стратегіями інновацій у контексті грантової та проектної політики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Спікер семінару – С.М. Попель, випускниця фізико-математичного факультету, учитель математики та інформатики Вишнівчицької ЗОШ I-III ст., учитель-новатор, яка до усіх своїх численних успіхів нещодавно у Брюсселі ще й додала титул STEM-учитель Європи. Вона розповіла про успіхи і виклики сільського шкільного експериментального майданчика з розробки проектів та стартапів, а також поділилася секретами успіху участі у конкурсі стартапів, що проводить КПІ імені Ігоря Сікорського – «Sikorsky Challenge».

Руслан Магац – сертифікований тренер з дизайн-мислення, керівник фінансового напряму Тернопільського регіонального ресурсного центру розповів про платформи для пошуку донорів для проектів та грантів, розповів про особливості технології дизайн-мислення, як одного із трендових методів розробки креативних проектів.

Учасники семінару-тренінгу взяли активну участь у круглому столі з питань розробки проектів та пошуку фінансування для їх подальшого втілення. У роботі тренінгу-семінару взяли участь викладачі кафедри інформатики та методики її викладання, професор О.В. Лабащук, учителі Тернопільського району.

Дякуємо усім, хто завітав на наш захід та створив неповторну робочу атмосферу, градус емоцій зашкалював. J Зичимо учасникам спробувати свої сили і талан у різноманітних проектах та конкурсах у 2018 році та обов’язково відчути смак перемоги.

AstroFest 2017

   13 грудня на фізико-математичному факультеті відбувся AstroFest 2017 – незвичайний конкурс знавців астрономії серед викладачів та студентів 4 курсу. В даному заході брали участь 3 команди: «Гончі пси», яку представляли студенти груп М-42 та М-43, «МСВ», учасниками якої була група Ф-41 та «Не святі» у складі таких викладачів, як Громяк М. І., Чорний В. З., Чопик П. І., Вельгач А. В., Бачинський Ю. Г., Стаднік Т. М.

Детальніше...

Студенти 1 курсу фізико-математичного факультету відчули себе програмістами

Цього року в Україні вже втретє за ініціативи компанії «Майкрософт Україна» та Фонду BrainBasket проходить «Година коду» (4-10 грудня) в рамках тижня комп’ютерних наук по всьому світу. До цієї ініціативи долучились і студенти 1-го курсу фізико-математичного факультету.

У формі гри та зі зрозумілими інструкціями студенти протягом  годину вчилися писати програми та бачили результат своєї роботи. Такий унікальний формат чудово допомагає відчути себе програмістом.

Освітній інтерактивний формат забезпечений навчальними додатками від Code.org спільно з Microsoft - у цікавих та актуальних інтерфейсах: «Майнкрафт/MINECRAFT Hour of Code» та «Зоряні війни/ Star Wars: Build a Galaxy with Code» –та в інших не менш захоплюючих додатках.

За результатами проходження випробувань у запропонованих додатках студенти отримали сертифікати про успішне завершення завдань «Години коду».

 

 

Випускниця фізико-математичного факультету взяла участь у Safer Internet Forum 2017

    23 листопада 2017 року у Брюсселі відбувся Safer Internet Forum 2017. Випускниця фізико-математичного факультету, учитель математики та інформатики Заліщицької державної гімназії, Грушко Наталія Анатоліївна, отримала запрошення на цю чудову подію. SIF2017 проходив у готелі Crown Plaza у Брюсселі. Тут було більше 200 учасників з індустрії, центрів безпечного Інтернету, педагогів, науковців та дітей з різних країн. Ця щорічна міжнародна конференція, яка проводиться за фінансової підтримки Європейського Союзу, займається питаннями безпечного використання Інтернету, захистом неповнолітніх від шкідливого впливу мережі, впливу робототехнічних іграшок на якість навчання тощо.

   Грушко Н.А. відвідала знамениту лабораторію Future Classroom Lab (Класна лабораторія майбутнього). Це надсучасний освітній простір, створений за ініціативи European Schoolnet в Брюсселі. Лабораторія спонукає відвідувачів переосмислити роль педагогіки, технологій і дизайнерського мислення в підготовці і проведенні сучасного уроку. FCL складається з шести навчальних зон, в яких відбувається навчання 21го століття, розвиваються життєві компетентності вчителів і учнів, практикуються сучасні стилі і методи навчання, використовуються новітні технології.

Урок-гра та конкурс на звання «найрозумнішого фізика»

  Під час вивчення курсу «Методика навчання фізики» ми проводимо тренувальні уроки. Кожен з нас по черзі відіграє роль шкільного вчителя, а інші – учнів. Вчимося володіти аудиторією та підбирати навчальний матеріал так, щоб зацікавити учнів.

  Нещодавно ми проводили нестандартні уроки фізики для 9 класу. Кожен з нас завжди старається якнайкраще підготуватися і здивувати якоюсь родзинкою. Але хотілося б відмітити нестандартний урок студента групи Ф-41 Атаманчука Назарія. Цей урок був не просто вдалий, а надзвичайно цікавий і захоплюючий. Урок був проведений у формі інтелектуальної гри «Найрозумніший». У проведенні цього уроку йому допомагали студентка групи Ф-41 Вихованець Надія та магістрант 1 курсу Гуменюк Ярослав.

   Після цього відбувся справжній конкурс за звання «найрозумніший фізик» серед, бакалаврів 4 курсу і магістрантів-фізиків 1 курсу. Усі були активні і обізнані, а у фінал вийшли студентка групи Ф-41 Ольга Романюк і магістрантка Тетяна Дунець. Можна сказати, що боротьба була запекла, дівчата йшли «нога в ногу». Але компетентне журі, очолюване викладачем Мацюком Віктором Михайловичем, визначило переможницю. Нею стала Ольга Романюк, студентка 41 групи. Усі учасники були відзначені заохочувальними призами, а фіналістки отримали цікаві нагороди.

І студенти, і магістранти показали реальні знання, ерудицію та прагнення до навчання і багато чого почерпнули із цього уроку.

Студенти фізики.