Викладачі ТНПУ ім.В.Гнатюка — стейкхолдери компетентнісної освіти Нової української школи

18 липня 2019

17 квітня викладачі кафедри інформатики та методики її навчання фізико-математичного факультету Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка брали участь у роботі освітнього трансфер-містечка інноваційних можливостей у Тернополі «Проектування компетентнісних задач як стратегічна складова компетентнісної освіти».

Цьогоріч науковці долучилися до організації та проведення занять у компетентнісно-методичній та змістовій локаціях. Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання доц. Балик Н. Р. та викладачі кафедри Шмигер Г. П.; Барна О. В., Генсерук Г. Р., Скасків Г. М. підготували авторські інноваційні курси та виступили у ролі менторів на науково-практичному семінарі із заступниками директорів з НВР (ІІ – ІІІ ст.) з питань реалізації технології створення компетентнісних задач у контексті вимог PISA, з методистами ТКМЦНОІМ — з технології створення комплексних компетентнісних завдань. Як коучі формувально-моделюючої підлокації провели майстер-клас для заступників директорів з НВР (І ст.) з моделювання компетентнісних задач у початковій школі та воркшоп із заступниками директорів з методичної роботи з проблем створення та використання на практиці компетентнісних завдань в системі роботи вчителя-предметника.

Тісна співпраця між вчителями-практиками та викладачами педагогічного закладу вищої освіти є запорукою спільного успіху в реалізації концепції НУШ.

Працюючи над моделюванням і розв’язуванням конкретних компетентнісних задач, освітяни Тернополя отримали корисні та цінні практичні поради щодо створення моделей компетентнісних завдань, навчились їх складати та аналізувати ситуативні задачі відповідно до ключових, предметних та наскрізних компетентностей. Робота в локаціях забезпечила вчителям можливість визначити основні етапи створення компетентнісних задач, можливості їх застосування в освітньому процесі ЗСО відповідно до вимог Нової української школи.

Учасники семінару обговорюють моделі побудови компетентнісних задач

 

Завідувач кафедри інформатики та методики її навчання Балик Н. Р. та доц. Шмигер Г. П. презентують учасникам семінару систему PISA

Доцент Барна О. В. пояснює технології створення комплексних компетентнісних завдань

Доцент Генсерук Г. Р. аналізує комплексну компетентнісну задачу

Викладач Скасків Г. М. деталізує етапи створення компетентнісної задачі

Вчителі вправляються в моделюванні компетентнісних задач