Фізико-математичний факультет ТНПУ — учасник міжнародного проєкту з розвитку математичних і цифрових компетентностей

14 грудня 2019

  Продовжується міжнародне співробітництво кафедри інформатики та методики її навчання у проєкті «Development of students’ mathematical competencies through Digital Mathematical Modeling(DeDiMaMo)».

  Його учасниками є Університет  Агдеру (Норвегія), Київський університет імені Бориса Грінченка (КУБГ) та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (ТНПУ). 13-15 листопада 2019 року відбулася зустріч команд-учасників проєкту, на якій обговорювались цілі, завдання, напрямки діяльності та терміни виконання етапів проєкту. Відбулася ґрунтовна дискусія з приводу стану вивчення математичного моделювання в університетах України та Норвегії. Модератором зустрічі був професор університету з міста Агдер Юрій Роговченко (Yuriy Rogovchenko). Професори з Норвегії (Simon Goodchild & Cengiz Alacaci) поділилися досвідом використання цифрових інструментів у процесі навчання математики. У форматі «круглого столу» учасники зустрічі обговорили питання структури та змістовного наповнення курсу Digital Mathematical Modelling.

  Доповіді професора Наталії Морзе (КУБГ) та її колег були присвячені проблематиці стилів навчання, технологіям адаптивного навчання та перспективам їх використання у системах управління навчанням.

   Ольга Барна (ТНПУ) та Юрій Мажуга (КУБГ) поділилися досвідом роботи у системі адаптивного навчання Smart Sparrow. Учасники зустрічі провели порівняльний аналіз функціональних можливостей різних цифрових інструментів математичного моделювання.

  Команда учасників з Тернополя (Надія Балик, Ярослав Василенко, Інна Грод, Сергій Мартинюк, Василь Олексюк) представила своє бачення структури курсу. Для кожного модуля були запропоновані конкретні моделі та їх реалізації засобами різних цифрових інструментів. Моделі створені для розв’язування прикладних задач, які відповідають практично-значущим потребам освіти, науки, бізнесу Тернопільського регіону.

  Програму курсу детально проаналізована та високо оцінена зовнішніми стейкхолдерами.

  Висловлюємо вдячність професору Юрію Роговченку, керівнику проєкту PLATI NUM (Partnership for Learning And Teaching IN University Mathematics) за підтримку та залучення українських партнерів до проєкту.