Комп’ютерна графіка: вчимося, вивчаємо, досліджуємо

10 квітня 2021

05 жовтня 2020 року відбувся семінар-тенінг «Формуваня графічної компетентності майбутніх фахівців в освітньому процесі» для студентів спеціальності 122 Комп'ютерні науки (Інженерія ігрових проектів) із метою впровадження нових та перспективних цифрових технологій навчання, що базуються на можливостях сучасної комп'ютерної графіки. Захід провела із студентами групи КЕ-16 канд. пед. наук, доцент О. Й. Карабін.

На семінарі було розглянуто технологію створення та опрацювання векторної графіки на основі графічних примітивів та інваріантів. Захід сприяв зацікавленості студентів до оволодіння навичок створення реальних графічних об’єктів, формування графічної компетентності відповідно до особливостей професійної діяльності, що дозволить майбутнім фахівцям розробляти оригінальні, творчі реалістичні графічні проєкти візуалізованого контенту в майбутній професійній діяльності.